martes, 2 de junio de 2009

Cena Sábado 6 de Junio

Boas rapaces!
Onte falei con Mou e comentoume que o próximo fin de semana, él e Martin ían vir a Melide, polo que a pesar de que fixemos unha cea o sabado pasado, éste hai que facer outra! jeje. Eu dicía de ir ó Rúa visitar a Viere que xa fai tempo que non imos, espero confirmación de Ruben, Rober e Parrado porque supoño que Andradas e Saez non virán a Melide este finde (en caso contrario avisade). A Croke e Micho xa os aviso por telefono que penso non teñen moito xeito de pasar por aquí.
P.D. A hora será ben poñela ás 10.30 sempre e cando sexamos puntuais, xa sabedes como se pon o Señor Rodríguez coa puntualidade.
Espero os vosos comentarios sobre asistencia,lugar e hora!
Saúdos. Dani.

3 comentarios:

Parrich dijo...

Pois eu non poderei ir porque curro de dia todo o finde.
Tede tino co que pedides non vaia ser que pedidades outra media e teñades que pagar unha enteira.juasjuasjuas

Prosy dijo...

Eu tampouco sei seguro, teño q dicilo na casa pq ir duas veces seguidas non creo q lles mole, recordovos q son o unico q non traballa! xa aviso a viere eu co q sexa!

Riva dijo...

Boas a todos!! Pois eu tampouco poderei ir, pois ando un pouco liado e teño q entregar un anteproxecto para o dia 15, este proxecto e meu asiq interesame ganar a subención polo q sentindoo moito porq me apetecia ir!! deixamolo para outro dia un saudo a todos