viernes, 20 de marzo de 2009

Xuntanza 18/03/09

Queridos amigos:Esta xuntanza que se fixo o mercores pasado foi moi, pero que moi grande.
Primeiro porque coñezin por fin o piso de Mato, do que teño que dicir que me encantou e no que temos xa unha nova historia que contar cantos nos xuntemos de novo.
Segundo porque o lugar escollido por Mato para ir cear era realmente moi bo, ainda que con algun detalle na contra (os bancos sen respaldo eche do peor para a espalda) pero con unha comida excelente.
Terceiro porque ainda que xente coma min xa non está para ir de pubs ou discotecas, paseino moi ben no último pub que estivemos.
Cuarto porque o final da noite será lembrado durante moito tempo, pois xogar as cartas as 6 da mañan despois de pasar varias horas de pe nos pubs non é para esquecer doadamente.
Dende aqui gustariame facer especial mención o señor Croke pois éste home é incrible e fixome chorar(de risa) durante bastante tempo debido a súa ocurrencia da noite ó ''BURUBURUBURU''.
Tamen agradecer a Prosy a súa idea de xogar o mentireiro a tal hora da noite, porque foi do mellorciño da noite, e foron case duas horas de risas e dores de estómago debido ó cansanzo acumulado, ou a gañas de durmir, ou que alguns tiñades algo de alcohol enriba(ainda que non tanto coma outras veces porque razonar, razonabades).
Só me queda desexar que xuntazas coma esta non tarden moito en repetirse, pois é algo que a min me quita de tristezas (ainda que tamen o fai a play) e faime admirar os amigos que teño e tanto aprezo (ainda que eu sexa moi deixado para chamaros ou se me pasen os cumples ou cosas desas).
Sen máis despidome de vos enviandovos un forte saúdo a todos.

Bicos pa tos

P.D.: Un saúdo tamen para Rui que dixo que era un lector fiel das nosas fascinantes entradas neste o noso querido blog.jejeje

4 comentarios:

Parrich dijo...

Por certo, mañan ou pasado colgarei a ultima imaxen da peli escollida, ainda que me parece bastante asombroso que ainda non a adivinasedes.

Anónimo dijo...

Que pasa gordo! las gracias hay que daroslas a ti y a Sonia por vuestra presencia, ya q debido al curro no os dejais ver mucho en estas juntanzas, y pq teniendo q currar toda la noche siguiente fuisteis igual. Me alegro que lo pasarais genial, por lo menos la noche de sufrimiento siguiente q pasaste estuvo bien compensada1
Prosy

Anónimo dijo...

Por cierto, no tengo ni idea de la peli. No vi ninguna donde actuen Denzel Washington y Benicio del Toro, asiq como no acierte rubi, yo ni idea!
prosy

Parrich dijo...

Pola nosa parte decir que non merecemos as gracias pero sempre son ben recibidas.jejeje
E da peli, so dicirche que te fixes ben nas imaxes e haber se dou posto hoxe pola tarde a derradeira imaxen.