martes, 24 de marzo de 2009

II Cumbre Internacional en ...?


Gracias al grán éxito que cosecho la 1º cumbre internacional, he estado mirando las diferentes posibilidades para poder realizar la segunda cumbre internacional en diferentes lugares de la geogradia española tal y como se acordo.
La fecha esta clara, Semana Santa, pues permite a la mayoria de nosotros poder asistir.

El lugar creo que también, una casa rural en donde poder compartir todos unos dias haciendo un churrasquito y cosas varias como rutas en quad o a caballo, paintball, una partida al tute, ectr.
Lo que veo mas complicado es el sitio, asique por eso quiero que me digais vuestras opiniones. Como bien dijo Dani, "Home o lado da casa non!", ten toda a razón!!.

Yo he pensado en cantabria, Zona que conozco y que es muy bonita, no queda muy lejos 4 horas + o -, o 2 si vamos en el corke movil!!!jeje. Otra ventaja es que los precios son asequibles sobre 15 - 20 euros por cabeza y dia, y permite hacer un poco de todo, hay fiesta, quads, sitios que visitar, ...

Si quereis por Asturias o por galicia, los precios son similares, espero vuestras sugerencias y opiniones, los que no puedan venir le agradeceria que nos comentasen también sus opiniones sobre sitios que podrian ser interesantes.

6 comentarios:

Parrich dijo...

Pois eu preferiria algo asi como asturias, porque o mais seguro que non poida ter moitos dias.
Polo demais pareceme de puta madre todo, ainda que iso de pasear en cabalo eu non o vou facer por razons de respeto( e tamen de canguelo).
Miraches algo por haí???
E tamen haberia que concretar o dia, porque eu teño que ir pedindo os dias.

Parrich dijo...

E unha duda que me corroe é a seguinte, porque non pode ser preto de aqui????
Se imos estar sos non deberia importar onde esteamos, e tamen porque acabo de falar con inspector e xa me dixo que non me poderian dar mais de 2 dias, asique por min canto mais pretiño mellor.

Prosy dijo...

Esta bien la forma de tratar la crisis por este grupo. Parecemos los típicos capitalistas americanos:¿crisis? pois imos de festa a jastar os cartillos,jajajajaja, que grandes somos, menos mal que las decisiones mundiales importantes no dependen de nosotros, aunque lo parezca!jejeje

Parrich dijo...

Que non dependen de nos????? Quen che dixo iso???? O outro dia tomamos decisións moi importantes non durante a cea senon durante a partidiña o mentireiro das 6 da mañan.jejeje

Anónimo dijo...

JEJE, perfecto!! Pois decidimos os dias e imos por aqui cerca!! Mellor que propoñas ti parrado que dias podes, pois os demais penso q nos da o mesmo!!
Por certo rober ten toda a Razón, parecemos os grandes capitalestas!!jeje
Pero lo hacemos por el bien mundial!!jeje

Parrich dijo...

Nun principio negociei co inspector, e dixo que o venres me confirmaria se teño os 4 dias da semana santa libres (xoves,venres,sabado e domingo).
O venres confirmovos algo.