jueves, 22 de diciembre de 2011

Celebración de Cumples!!

Hola amigos!!


Acercase cada vez máis as festas navideñas, e con elas a cena típica que facemos por estas datas celebrando o cumple de Miguel de Arzúa e máis o meu. Este ano, a verdade é que non coinciden moi ben polo que fago esta entrada para que opinedes que día vos parece mellor. Falando con Miguel, Croke e Micho parece que a fecha que máis apetece é a do día 5 de Xaneiro, neste sentido tamén poderíamos celebrar o cumple de Micho que o día 4 fai os 29. As outras posibles fechas son ó dia 30 de decembro e o día 6. O día 30 quizais ten de inconvinte que é fin de ano ó día seguinte e as outras fechas teñen o inconvinte de que ós que están fóra non estén ou que celebredes o día de Reis na casa. Bueno, ide comentando a ver que vos parece, o ideal é que se poña a fecha na que coincidamos a maior parte de nos posto que Rubén Saez e Parrado xa me dixeron que non poderían acudir.


Unha aperta a todos e felices festas!!


Dani

3 comentarios:

rica dijo...

por min o 6

Parrich dijo...

Eu se a facedes o dia 5 de noite tamen poderia ir pois estou de dia e o dia 6 libro.

Prosy dijo...

Por min o 5 está ben. Pero é mellor que non vos compliquedes, penso eu. Poñede un día e o que poida ir ben o que non poida mala suerte!!
Saudos!!