lunes, 7 de febrero de 2011

A familia aumenta!!!!!!

Queridos amigos:

Xa sei que deixar pistas non é o meu, e moitos de vos, dos que entrades habitualmente no blog, xa vos destes conta de que tiñamos que darvos unha boa nova, pois si tades no certo, sonia e mais eu(ou polos as culpas as levo eu) TAMOS ESPERANDO UN FILL@, está de 6 semanas e o parto está programado para o 3 de Outubro, polo dagora ainda é cedo, pero estamos tan contentos que queremos contalo. Por iso me gustaria que poidesedes vir todos os posibles á cea do dia 12 pois queriamos celebralo con todos vos.
O máis rapido en darse conta da pista que deixei nunha das entradas foi Prosy, polo que a miña noraboa pola sua rapideza mental.

Sen mais dilación paso a poñervos unha foto que creo que se pode dar dentro duns meses.


E para demostrar que ten os meus xenes ten que facer coma este:


Bicos pa tos

10 comentarios:

Iris Parrado dijo...

Ainsss...por fin vou ser TIA! :)
Que alegría!
Noraboa por segunda vez ^^

Parrich dijo...

grazas por 2ª vez pa ti tamen.jejejeje

Riva dijo...

GRANDEEEEEEEEEEEEEE!!!
MOITIIIIIIIIIIISIIIIIIIIIIMAS FELICIDADES!!!! Q GRAN NOTICIA!!! Por fin somos tios!!jeje!!
Agora e tarde pero mañan xa vos chamo!!!
Por certo eu xa mo sospeitaba!! De feito comenteillo con todos estes o fin de semana!!
Buz q subidon!!!
FELICIDADES PAPIS!!!Alegrome moitisísiomosisismoooooooo!!!

Parrich dijo...

grazas, grazas, enton....vés a cea????

Andradas dijo...

Me alegro muchisimo por vosotros, Joer Parrich papa!!! que mayores vamos jejeje.Pues un abrazo a los dos y ENHORABUENA!!!!!

Parrich dijo...

grazas.
a verdade é que imos un pouquiño, pero sempre haberá quen sexa un espíritu xoven!!!!! (non coma min)jejejeje

Anónimo dijo...

ahi hostia!!!

rompiendo el hielo!!!

me alegro muchisimo parrich y sonia!!

1 abrazo muy fuerte y celebrarlo como se merece!!!

javi

Parrich dijo...

grazas mou,agora ntnderas q non poidamos ir d viaxe. ;)

Anónimo dijo...

Noraboa ós futuros papis!!!!!
Alégrome moito de que decidirades aumentar a familia.
Un bico grande.
Ata o sábado.
(PATRI)

Parrich dijo...

graciñas!