lunes, 26 de octubre de 2009

Quiniela 28/10/09

Queridos peñistas:

Les comunico que este finde el jugador Ruby a estado mas cerca que nunca de conseguirnos algo de premio pues logró 9 aciertos.Desde aqui me gustaria enviarle un fuerte aplauso y esperar que a la siguiente por fin consiga tener 10 aciertos (aunque si son 15 tampoco me importa).
Sin mas aqui les dejo otra jornada mas, a la que le toca hacer a Mou(aunque supongo que la haré yo).


Alcorcón – R.Madrid
Cultural Leonesa – Barça
Marbella – At. Madrid
At. Ciudad – Sevilla
Alcoyano – Valencia
Rayo – Bilbao
Hércules – Almeria
Salamanca – Racing
Celta – Tenerife
Recre – Sporting
Murcia – Depor
Xerez – Osasuna
Valladolid – Mallorca
Getafe – Espanyol
15 Zaragoza - Málaga

Bicos pa tos

2 comentarios:

Javi dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Parrich dijo...

Pois non chegaches a tempo porque a última vez que puiden mirar o blog eran as 8:30 e hoxe pola tarde non me puiden conectar.
Xa me da rabia porque a tempo chegaras se eu me poidera ter conectado.
Sintoo de veras, e para que os supersticiosos non vexan á aposta que ti fixeras elimino ó comentario.
Reitero as miñas desculpas.