miércoles, 2 de septiembre de 2009

Caralampio 09

Boas rapaces! Aquí tedes a imaxe deste ano para caralampio, poñoa para que algún de vos me bote unha man e me axude a retocala na parte donde pon "le tour de Melide" porque queda algo chapuceira, en fin, espero a vosa axuda, en caso de non recibir antes do venres ningunha imaxe mellorada, esta será a nosa indumentaria para o día 13 de Setembro do 2009. Teño a asistencia confirmada de Croke, Micho, Nacho, Mourazos e Ruben, Andrade comentou que inda que non veña quere a camiseta. Se hai alguén que vaia vir ou quere camiseta que me avise canto antes. Un saúdo a todos e Viva San Caralampio!!
Dani

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Tamén igual hai que cambiar a letra de San Caralampio 09 porque en amarelo igual non se ve claro! Espero as vosas respostas!
Dani

Martín dijo...

Dani cojo la imagen, si tengo tiempo le meto un retoque en photoshop, si pal viernes no te mando nada fuego con esa!! yo quiero una camiseta talla M con el nombre de MARTIN y otra P con el Nombre de MERCE.... yo no digo na....q sea lo q dios quiera. jejejje cuenta con nosotros tb pal caralampio.

Parrich dijo...

Pues yo en un principio no podré ir, aunque a lo mejor nos presentamos por la tarde-noche.
Bicos pa tos.

Riva dijo...

Veña Gordo vente q te fas a facer de ouro de tanto traballar!!!
Besiños!!
Dani eu non teño tempo esta semana sintoo,pero por min vai asi a tope e o carallo

Dani dijo...

Martín unha M non será pequena para ti? Digoo porque eu sempre pido unha L e non creo que utilice máis talla que ti. En fin, xa me dirás, eu pido o que queiras.
Por certo, Parrado molaba que si te acercaras para repetir ó da tella! jeje.
P.D. Moitos imos ser este ano! D.P.M!!

Parrich dijo...

Pois enton se insistides moito, achegareime pola tarde-noite, ou sexa, que ata as 9 ou asi non chegaria.